Christmas mode – on

Så går Pollyana i Christmas mode. En krævende, tandudtrækkende, håndvridende opgave er nået til halvleg, så nu skal der jules… I morgen er der dømt tidligt fri, så mon ikke der kan gøres et indhug i julegaveindkøbslisten. Måske kan weekenden give lidt plads til julebagning. Måske Liselottes kanel mandel biscotti, som forsvandt som dug for solen sidste jul, skal afprøves igen i år. Julekort skal skrives til familie og venner. Hytten skal rengøres efter lang tids husmoderlig neglekt. Og så tror jeg også husmoderen selv skal dyrke lidt egen omsorg efter lang tids neglekt!!!

Dette indlæg blev udgivet i Jul, Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Christmas mode – on

  1. Krebsinden siger:

    Jeg har heldigvis fået ordnet julekortene, mangler kun et par enkelte julegaver.

  2. Pollyanna siger:

    Ja, så er jeg langt efter kan jeg forstå. Men jeg rykker igennem i morgen. 🙂

Skriv et svar

