December status

Det har været en lidt stille weekend, hvor moderen her har været helt alene hjemme – noget af tiden i hvert fald. Så jeg er kommet lidt videre i juleforberedelserne. Prototypen på årets julekort er skrevet, det bliver standard udgaven til alle i år. Julegaverne er stort set indkøbt og for størstedelens vedkommende indpakket. Nu mangler jeg bare mine egne og hundens…..

julegaver.jpg

Egentlig har jeg jeg et arbejdsmæssigt hængeparti, jeg gerne vil have klaret inden tirsdag, men jeg orker ikke nu. Jeg kan virkelig mærke, de sidste par måneders projekt sidder i systemet og trætter. Jeg tror, jeg istedet vil lade mig underholde af Peter Jacksons “De to tårne” og så ellers vente på, at lillepigen kommer hjem efter et weekendbesøg hos en veninde.

Dette indlæg blev udgivet i December. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

