Klip en hæl og hug en tå

Torsdag går jeg i den grad på juleferie og jeg har tænkt mig der skal stresses af i den grad(dog har jeg lidt hjemmearbejde,men i det store hele skal jeg slappe af) Efter jeg strikkede vanter til pigerne her i december, er de begyndt at grynte lidt om sokker – så det må jo prøves. Nu er det sådan ca. 100 år siden jeg sidst har strikket sokker så derfor: er der nogen, der kan opfriske min hukommelse ang. at strikke hæl? Jeg kan simpelthen ikke huske, hvordan man gør.

Update:
Jeg har fundet ud af det. Jeg fandt denne side, som opfriskede min hukommelse.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

