Brændt barn skyr ilden

Av, av …1. juledag glemte jeg at slukke en kogeplade, hvorefter jeg placerede et plastik skærebræt ovenpå bemeldte kogeplade. Efter at have opdaget det, lykkes det mig at brænde min tommeltot på den smeltede plastik. Av for pokker det gør ondt. Måtte stå op i nat og hente et fad koldt vand, jeg kunne placere tomlen i, når det gjorde for ondt.

En sådan oplevelse kræver lidt forkælelse, så jeg har overtalt lillepigen til at tage med mor i biffen(!) – vi skal se Eragon. Ingen af os har læst bogen, men det kommer måske, hvis den er god – det er nemlig første del af en trilogi.

UPDATE

Filmen var god – drager, skønne møer, magi og en flot, blond ungersvend og Jeremy Irons til mor, som endnu husker ham i Brideshead Revisited.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Brændt barn skyr ilden

  1. Krebsinden siger:

    Auvs, stakkels din tommeltot, rigtig god bedring med den.
    Min bedre halvdel og ældeste var inde og se den i biffen igår, de syntes også godt om den. Jeg gemmer den til den kommer på dvd.

  2. Pollyanna siger:

    Mon ikke også der kommer flere film – det var en meget åben slutning…

Skriv et svar

