i skoven

skoven-collage.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Ude. Bogmærk permalinket.

3 svar til i skoven

  1. Lene siger:

    dejlige billeder,jeg bliver i godt humør af den gule blomst 😉
    hvilket program har du brugt til at sætte billederne op ?

  2. Pollyanna siger:

    Jeg har simpelthen downloadet et gratis program der hedder photofiltre, det var nok fra dette websted: http://www.photofiltre.com/ Så har jeg fundet en tutorial her: http://www.pensionistedb.dk/vejledninger_photofiltre.htm og så ellers prøvet mig frem – det er rimeligt nemt at gå til, hvis du har lyst.

  3. Pollyanna siger:

    Jeg troede først den gule blomst var Gyvel, det lignede det på afstand, men ved nærmere eftersyn var det en stikkende sag, jeg ikke aner, hvad var. Men sommerlig – det var den her i december…..

Skriv et svar

