Nytårs blues

I morgen kalder jobbet og jeg kan mærke den sædvanlige ferien-er-lige-begyndt-skal-jeg-allerede-starte-igen desperation så småt sætter ind. Som sædvanligt har jeg ikke fået gjort halvdelen af det, jeg havde besluttet mig for at ville nå i juleferien. En ferie virker så lang, når den fuldstændig ubrugt strækker sig foran mig, men den går nu altid alt for hurtig. Måske er det også tanken om at januar altid er så lang og at der er en del, der skal overvindes den næste måned. Der er lang tid til foråret og lyse nætter, selvom hortensiaen har knopper!

winter-tree.jpg

Udenfor i plænen står der en raket solidt plantet i græsset – godt den ikke landede i en eller andens hovedskal nytårsaften!

raket.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nytårs blues

  1. Lene siger:

    Ja jeg undrer mig tit over, at vi ikke hører om skader på mennesker ved nedfald, for det er da nogle heftige pinde, de er bundet til.
    God arbejdslyst, og nu har jeg 6 fridage 😉

  2. Pollyanna siger:

    God friuge til dig – det har du vist også fortjent efter din indsats i julen. Dybest set piver jeg fordi jeg kan – det er ikke, fordi jeg har så meget grund til det!

Skriv et svar

