One True Thing

Tidligere på aftenen faldt jeg i en film på DR2, One True Thing med Meryl Streep, Renée Zellweger og William Hurt i hovedrollerne. Den handlede om en familie, som finder ud af, de nok slet ikke kender hinanden så godt, som de troede. Da moderen bliver kræftsyg og datteren med New York karrieren – hårdt presset – vender hjem for at passe hende, ser hun pludselig sine forældre i et helt nyt lys. Amerikansk… men nuvel jeg følte mig ramt, både som datter og som mor.
Læs eventuelt mere her: http://www.imdb.com/title/tt0120776/

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

Et svar til One True Thing

  1. Lene siger:

    Den synes jeg aldrig jeg har hørt eller læst om, men jeg ville helt sikkert ikke se den med min mand, for bare det du beskriver her, er nok til at jeg ved, jeg ville stortude. 😉

Skriv et svar

