Den onde moder

“I er satme[!!!!] onde.”

Til forklaring fik lillepigen besked på, hun skulle iføre sig dyrt indkøbt, langskaftet snørestøvle(800,-kr) og ikke udtrådte kawasaki gummisko, når nu hun skulle ud i kulden…!!!!

Ak ja. Jeg foreslog hende at melde os til børneværnet, så måske ringer de snart…

Syntes ellers lige det var så dejligt, at storepigen var ved at være fornuftig og til at tale med. Nu kan vi så tage en tørn med den lille….

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn. Bogmærk permalinket.

4 svar til Den onde moder

  1. Lene siger:

    ja jeg sidder her og ler genkendende, god fornøjelse

  2. Pollyanna siger:

    Ja tak – det kan du sagtens sige med en datter på 21!!! Men på mange måder er det jo også en herlig tid med teenagebørn – selvom der også er mange bekymringer.

  3. Lizelotte siger:

    Polyanna, jeg har en på 13 og en på 19½ … og jeg glæder mig til at hende på 13 bliver bare LIDT ældre … 😉

  4. Pollyanna siger:

    Jeg ved ikke rigtig, om jeg glæder mig… Kan man ikke sætte dem på stand by et par år, indtil det værste er ovre? 🙂

Skriv et svar

