7 – 9 – 13

Er der influenza i omløb eller hvad? Jeg plejer(7 – 9 – 13) at have et jernhelbred, men her til aften er jeg øm i halsen, har hovedpine og bare generelt ondt i alle lemmer…. Træls. Derfor har jeg ikke fået lavet det hjemmearbejde, jeg gerne ville have haft begyndt på i aften. Imorgen er heldigvis hjemmearbejdsdag, så håber jeg influenzafornemmelserne er væk….

Pollyanna, nu som sygdomsblogger

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til 7 – 9 – 13

  1. Lene siger:

    håber du har det bedre i dag, og der bliver tid til lidt selvforkælelse

  2. Krebsinden siger:

    Jeg håber det går bedre, har selv lige ligget syg. Det er bare for kedeligt og træls.

  3. Pollyanna siger:

    Jo tak begge to – det bliver vist ikke til influenza i denne omgang – heldigvis.

Skriv et svar

