My worst fears

Lillepigen har været til børnefødselsdag(det hedder det da stadig, når man endnu er 11 år ikke?). Hun ligger og stirrer ud i luften inden hun skal sove og filosoferer lidt.

Lillepigen: Når jeg bliver stor, tror jeg bare, jeg bliver sådan en, der fester max igennem……

Godt feste igennem stadig er på is og røde sodavand. Jeg imødeser dog teenageårene med nogen bævren.

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn. Bogmærk permalinket.

Et svar til My worst fears

  1. Lene siger:

    åhja der bliver noget at glæde sig til 😉
    De er lynhurtige til at opfange, hvad de større børn taler om, det synes jeg også vi var, men alligevel syntes jeg vores barndom fik lov til at vare længere.

Skriv et svar

