Jeg nåede det

Jeg nåede Ålborg til tiden. Føret var nogenlunde, men da jeg nåede Ålborgkanten lå der biler i grøften p.g.a. de glatte veje. Nogle søde mennesker havde holdt en plads til mig i Ålborg, så jeg fik ligefrem også syn for sagen. Hjemvejen gik over Viborg, men jeg nåede nu ikke rigtigt noget. At tage på landsarkiv kræver en hel dag og et grundigt forarbejde og jeg havde ingen af delene. Hjemturen var præget af snelandskab og en dundrende hovedpine. Nu har jeg en ultrakort arbejdsdag imorgen og så vinker vinterferien forude. Ih hvor jeg glæder mig.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Jeg nåede det

  1. Lene siger:

    god vinterferie 😉
    Men vi har vist ikke fået så meget sne som ned i landet eller ?

  2. Pollyanna siger:

    Jo, jeg synes der var mere sne i Ålborg end længere syd på. Men i mit hjørne af Danmark får vi som regel heller ikke så meget sne.

Skriv et svar

