DR2 – I love you

Nogle gange glemmer jeg DR2 eksisterer. Det er en skam for det er noget af det bedste TV, der sendes, synes jeg. En hel aftens TV om et emne(denne lørdag om vejret), det er luksus i disse zap – zap tider. I aften kommer Jersild og spin på skærmen igen og jeg er ret vild med det program. Inden aftenen når så langt, skal jeg dog se andet afsnit af Jericho. Første del blev sendt sidste weekend og den får en chance mere denne ferie lørdag. Hvor er det fedt at kunne slappe på sofaen – jeg elsker at have ferie. Nå ja så var der også lige de der kager til imorgen…..

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

