London calling

slantinglondon.jpg

Så er flybilletter og hotel booket – pigerne og jeg tager “et smut” til London i dagene op til Påske. Vi har rigtig mange planer, der blandt andet inkluderer en søndag formiddags shoppingtur på Camden Market med punkere, teater aften – det bliver en musical af hensyn til lillepigen som kun går i 5. klasse og derfor ikke forstår sproget til fulde, mumier på British Museum, London Dungeons, dinoer på Natural History Museum og…… Nu må vi se, hvor meget vi når, men vi glæder os.

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Udland. Bogmærk permalinket.

2 svar til London calling

  1. lene siger:

    det kan jeg godt forstå. London kunne jeg godt tænke mig at opleve igen, har ikke været der siden jeg arbejdede i Oxford før sygeplejeuddannelsen

  2. Pollyanna siger:

    Det må I prøve – det hele er jo kun et klik væk.

Skriv et svar

