Hakuna Matata

Næsten netop hjemkommen fra Swinging London er det vel på plads med en update. Vi har haft en fantastisk tur – det har været skønt at opleve mine unger selv(det er også dejligt, når faderen er med, men der er også noget specielt ved at have ungerne på tomands hånd.) Vi er trætte og adskellige pund lettere(den dyre af slagsen vel at mærke) og har oplevet en hel masse – blandt andet teaterudgaven af Løvernes Konge. Jeg må indrømme, den hovedsageligt blev valgt af hensyn til Lillepigen, da det var et forlæg hun kendte godt i forvejen – men jeg var imponeret – selv den lidt blaserte 15 årige var imponeret, hvilket trods alt må siges at være lidt af en præstation. Det var en fantastisk iscenesættelse.

Da vi kom hjem ventede en Operation Påskeglads pakke – en dejlig pakke med mange overraskelser! Min pakke sendes i morgen, jeg håber modtageren har tålmodighed til at vente til på lørdag.

 Ellers har der været lidt stille hos mig på det seneste. Det har ikke været motionen, der har taget al tiden – Lene 😉 Jeg har haft den ondeste influenza – ikke set siden 1995 – den trak tænder ud. Derudover har jeg haft seriøse “second-thoughts” ang. blogging – jeg overvejer stadig om jeg vil blive ved eller ej…

Men indtil videre siger vi herfra God Påske og Hakuna Matata……

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Udland. Bogmærk permalinket.

3 svar til Hakuna Matata

  1. Lene siger:

    også god påske til dig og din familie. Godt at høre I havde en god tur.Jeg tænkte faktisk på jer i dag.
    Ja de der blog tanker ryger jeg også ind i indimellem.
    Nå men influenza kan man også tabe sig af 😉 siges det, jeg har ikke prøvet sådan noget, men jeg tror nok jeg foretrækker motion.

  2. Pollyanna siger:

    Jeg vil også ønske en God Påske til dig og din familie.

  3. Tina Poulsen siger:

    TUSIND tak for påskepakken 😉 Den er vel ankommet… og jeg har haft en skattejagt igang for finde dig 🙂 UHA chokolade og the … det går rent ind her hos mig!!!

Skriv et svar

