Æblet falder langt fra stammen

Mor er i den grad arbejdsramt i tiden, derfor blev hjemmet forladt i al hast i morges, hvilket betød at køkkenet ikke just fremstod nypoleret.

Lillepigen har i eftermiddagens løb ryddet op i køkkenet, sat i opvaskemaskinen osv. så køkkenet nu fremstår lækkert og indbydende. Hun slænger efterfølgende denne kommentar efter moderen:

Gider I så ikke lige prøve at holde det lidt ved lige?

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Ja - jeg spør bare. Bogmærk permalinket.

2 svar til Æblet falder langt fra stammen

  1. Lene siger:

    Yes, det er lykkedes Pollyanna, godt gået 🙂
    Og velkommen tilbage, jeg må til at finde ud af det der bloglines, så jeg kan se hvornår du skriver

  2. Pollyanna siger:

    Jeg skriver lidt uregelmæssigt i tiden. Der sker så meget omkring mig – så lysten mangler lidt for tiden. Men det er hyggeligt du alligevel kigger forbi

Skriv et svar

