Photo challenge # 1

Inspireret af Fru Green, som er gået med på Thereses photo challenge, hopper jeg nu med på vognen. Som det vist er tilfældet for Fru Green, tangerer min deltagelse også en enoverspringshandling. Jeg vil gerne være bedre til at fotografere og se motiver – derfor.

Jeg har ikke meldt mig nogen steder – skal man det? Jeg er også alt for sent på den, det var vist den 1. juni der var datoen for offentliggørelse, men skidt pyt – jeg vover det ene øje…….

Dette indlæg blev udgivet i Photo challenge. Bogmærk permalinket.

2 svar til Photo challenge # 1

  1. Therese siger:

    Man skal ikke melde sig til som sådan, bare smide et link på min blog – ganske lissom du har gjort.
    Det er ok at være sent på den på denne første udfordring, der har nemlig ikke været så lang tid at ta billeder i.
    Den næste udfordring er den 15. så nu har man lidt mere tid at “skyde” i.
    🙂 Kh Therese
    Har du mon også meldt dig ind i gruppen inde på Flickr?

  2. Pollyanna siger:

    Jeg har prøvet at melde mig til gruppen i Flickr og tror nok det lykkedes.

Skriv et svar

