“Rose

is a rose is a rose is a rose”
Gertrude Stein

Dette indlæg blev udgivet i Blomster. Bogmærk permalinket.

3 svar til “Rose

  1. tineross siger:

    Hvor er de dog smukke. De tager nærmest vejret fra mig. Hvad mon de hedder?

  2. Pollyanna siger:

    også mig.
    Den øverste er en mos rose, der hedder Henry Martin, den dufter helt eventyrligt. Den nederste er New Dawn, en vist nok meget almindelig og udbredt klatrerose.

  3. tineross siger:

    Ja, selvfølgelig… Jeg burde kunne kende New Dawn. Men Henry Martin tror jeg ikke, jeg har set før. Tak for navnene 🙂

Skriv et svar

