Det regner

regnvejr.jpg

og jeg læser. Da jeg for nylig var en tur udenbys, frekventerede jeg en af byens boghandlere og forlod den med første bind af Stieg Larssons Millenium trilogi, Mænd der hader kvinder. Den er velskrevet og spændende og jeg æder den side for side. Jeg har ellers masser af faglitterære forpligtelser, men sådan en regnvejrsdag hører en god krimi sig til. Pigerne har lige lavet varm kakao, måske skulle jeg se om de har levnet en kop….

Dette indlæg blev udgivet i Bøger, Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Det regner

  1. Lene siger:

    Den er bare god, jeg fik den i fødselsdagsgave i år , og den er læst og nu er jeg skrevet op til nr. 2 på biblioteket 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Den er rigtig god – jeg nærmer mig hastigt slutningen. Jeg tror, jeg er nødt til at købe 2eren, men er nok nødt til at vente til ferien, ellers får jeg da ingenting laver :o)

Skriv et svar

