Being Blue

Denne post handler ikke om mit humør – det er nemlig stort set udmærket. Jeg har næsten sommerferie – der er kun møder, forberedelse og nogle forpligtigelser af mere selskabelig karakter tilbage. Så nu har jeg masser af tid til studierne, som er blevet skammeligt sat til side det sidste halve år.

Næh, det handler om min hortensia på terrassen, som tilsyneladende også synes livet er rosenrødt…. Jeg har plantet den i special jord, jeg har tilsat hortensiatilsætning, der lover blå blomster og lige lidt hjælper det, kun enkelte blomsterhoveder antager en blålig nuance. Nå, pyt – en rød hortensia er jo også ganske nydelig.

being-blue.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Blomster. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

