Hit med 80erne

ronnie1.jpgSkulderpuder, pasteller, studentertid, udland, den første store kærlighed, Reagan og Thatcher, hestehale i siden, kinasko, unistudier, kollegieliv,  den anden store kærlighed, Spitting image, venskaber for livet, den første fælles lejlighed, 5-øren og jeg kunne blive ved.

Den anden dag blev jeg mindet om 80erne her. I aften kan jeg genopleve meget af musikken på DR2, som har temalørdag om 80er pop. Politisk var jeg slet ikke til popuniverset dengang, men musikalsk må jeg jo nok stå ved min indre poptøs både dengang og nu.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

