Få styr på regnskaberne

Nå men jeg har jo så haft fødselsdag. Vi går ikke voldsomt meget op i fødselsdagsgaver til hinanden mere og havde faktisk aftalt, at de nye sofaer vi står for at skulle købe kunne være vores fødselsdagsgaver til hinanden. Alligevel var gemalen faldet over et knaldhamrende godt tilbud(troede han) En dvd box med Ringenens Herre trilogien. Ved nærmere eftersyn kunne jeg dog konstatere, at der i denne box “kun” var den 3. dvd – The Return of the King. Pyt skidt, jeg har længe talt om vi skulle have filmene og jeg køber bare selv de andre.

Nå men i boxen var også hvad ethvert hjem jo næsten ikke kan eksistere uden – en miniature model af Minas Tirith med et hemmeligt rum indeni og en helt flad bagside. Da jeg stod med den i hånden og filosoferede over, hvad jeg kunne bruge den til, kom det fra lillepigen:

«Du kan da bruge den som bogholder!«

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Film, Ja - jeg spør bare, Sjov. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

