Omsorgssvigt

Mine ærteblomster er blevet forsømt. Dette er straffen.

erteblomst.jpg
Til gengæld har denne dahlia overvintret i en balje på terassen i al ubemærkethed. Lige nu siger den tak for husly i vinters.
dahlia.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Blomster. Bogmærk permalinket.

2 svar til Omsorgssvigt

  1. Grith siger:

    Tak for din dejlige kommentar på min blog:-)

    Og nu til din blomster – jeg synes, de ser dejlige ud, og fryd dig ved at vide, at de ser meget, meget bedre ud end mine ting og sager, alle omkransede af ukrudt og diverse, og boende i et rigtigt nybagt-forældre-hjem:-)

  2. Pollyanna siger:

    Hej Grith

    Da jeg havde små børn havde jeg slet ikke have – og det var nok godt det samme…. 😉

Skriv et svar

