Hong Kong influenza

har man hørt om, men hvad med Langelandssnue? Tror ihvertfald at den hjemvendte festivalgænger har smittet sin mor med en gedigen sommerforkølelse. Ikke smart når arbejdet starter mandag…. Nå jeg doktorerer lidt på mig selv med Echinamin 5 og en søndag på langs. Selvom jobstart efter sommerferien bliver anderledes end vi alle havde tænkt os for 6 uger siden, glæder jeg mig alligevel til at komme igang igen. Lillepigen starter i 6. klasse med ny klasselærer, hun glæder sig og storepigen starter på et helt nyt kapitel i 1.g. Til gengæld tror jeg ikke rigtigt, hun ved om hun skal glæde sig eller ej, men det må også være en noget diffus oplevelse at skulle starte et nyt sted, når man har været vant til at gå fra børnehaveklassen til 9. klasse i den samme skole. Men jeg glæder mig på hendes vegne. Jeg håber, hun får tre gode år ved indgangen til de unge voksne år med nye venner, nye oplevelser og øjenåbnende og berigende lærdom i nye stimulerende omgivelser.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

