10 ting

Lene opfordrede til at man tog udfordringen op – det har jeg hermed gjort:

10 ting jeg godt kan lide ved mig selv

  1. Jeg er en god og engageret mor(jeg har dog ikke mine børns underskrift på dette punkt – men går ud fra de vil give mig ret – ihvertfald om en 25 – 30 år, når de nok selv har teenagebørn!)
  2. Jeg har humoristisk sans og er en skæg pige(synes jeg selv)
  3. Jeg har en stor portion selvironi og er uhøjtidelig.
  4. Jeg er mine venners ven.
  5. Jeg er retfærdig.
  6. Jeg er – forholdsvis – flittig og effektiv, når det stikker mig.
  7. Jeg er en trofast sjæl.
  8. Jeg er meget social og god til at tale med alle.
  9. Jeg er god til at smide stængerne op og slappe af og holde fri.
  10. Jeg er ikke i dårligt humør ret længe ad gangen.
Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til 10 ting

  1. Lene siger:

    Se det er nogle punkter som jeg kan li, og nej titlen som god mor har man, mens de er små og så får man den igen , når de har fået hovedet på igen 😉
    I en hektisk tid er 9 og 10 guld værd. tak fordi du ville være med 🙂

  2. Pollyanna siger:

    “når de har fået hovedet på igen.” Sikke et herligt udtryk. 😉

Skriv et svar

