Er der en læge til stede?

«Kan man dø af kedsomhed?»

Efter intense studier på netdoktor og diverse sundhedssites kunne jeg berolige min 15 årige teenager med, at der endnu ikke findes  dødsfald med kedsomhed som dokumenteret dødsårsag!!!

Årsagen til kedsomhedsudbruddet er, at barnets fader har tilkendegivet, han gerne ser pigebarnet i hjemmet hele weekenden(også lørdag aften!!!). Det kan måske give lidt ro til at overveje, hvordan man tiltaler og titulerer sine forældre… og i det hele taget måske give anledning til, at man overvejer at påtage et lidt mere positivt livssyn!

Dette er faderens beslutning, men eftersom vi står last og brast, støtter jeg op. Desuden er refleksion jo vældigt oppe i tiden….

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn. Bogmærk permalinket.

2 svar til Er der en læge til stede?

  1. Lene siger:

    Det er sundt at kede sig, det har jeg selv læst op fra en avis for mine børn 🙂
    Åhja jeg misunder jer ikke den tid I er i nu, men det bliver bedre, det gør det.

  2. Pollyanna siger:

    Ja, det ved jeg, det gør Lene. Heldigvis er vi to forældre. Vi diskuterer ofte, hvad der er ret og rimeligt og hvad der er den mest farbare vej. Det er vigtigt, synes jeg. Jeg trøster mig ved, at oprørstrang dybest set er et tegn på intelligens 😉 og at det er sundere at tage forældreoprøret, når man er 15 – 16 år end når man er 30!

Skriv et svar

