“Forgive me

father, I have sinned….” Hele sommeren har jeg gået og ikke villet købe 2eren i Stieg Larssons trilogi, Pigen der legede med ilden, når der nu var masser af faglitteratur, der skulle læses. Lige siden min studietid har jeg nemlig haft den masochistiske indstilling, at når jeg skulle læse til eksamen, måtte jeg ikke læse fornøjelseslæsning! Fuldstændigt åndssvagt at begrænse sig selv på den måde, men det er åbenbart meget svært at vende den tankegang.

Nå, men den anden dag var jeg på bogshopping på saxo.dk og når jeg nu ville købe denne her, ville jeg få gratis forsendelse hvis jeg for eksempel købte denne her. Det gjorde jeg så og nu er jeg fortabt……

Dette indlæg blev udgivet i Bøger. Bogmærk permalinket.

3 svar til “Forgive me

  1. Sister Bonde siger:

    Rigtig god fornøjelse med begge bøger – altså Stieg Larsson – han er fantastisk. Trist han skulle forlade denne verden, så tidligt.

  2. Lene siger:

    Jeg nød den bog, slugte den nærmest og jeg synes, den var nemmere at komme i gang med end etteren, men nu kendte jeg jo også personerne.
    God fornøjelse

  3. Pollyanna siger:

    Uha ja den er god. Er næsten færdig…..fik ikke læst en side faglitteratur i weekenden….

Skriv et svar

