Mere mellem himmel og jord…

For et pænt stykke tid siden mistede jeg mit ur. Det irriterede mig ret meget, da det var et ur, jeg havde købt for penge, jeg fik til min 40 års fødselsdag. Jeg ledte højt og lavt men kunne ingen steder finde uret. Pludselig kom jeg en dag i tanke om et indlæg, jeg havde læst hos Julie, hvori hun fortalte om sin oplevelse med en clairvoyant og et smykke hun havde forlagt. Det skulle jeg da også prøve og jeg fik dette svar:

Tak for dine dejlige ord. Uret er, som du rigtigt nok har oplevelsen af, i dit hjem. Gemmestedet minder lidt om en form for lomme. Der er mørkt og blødt. Umiddelbart ville jeg bede dig søge i en taske, som du ikke bruger særligt ofte. Vær her opmærksom på, at det ligeledes kan være en indkøbstaske. Dette gemmested, alias en form for lomme, kunne muligvis være en form for hynde. Kig derfor ligeledes ved hynder. Dette både indendørs og udendørs. En lomme kan ligeledes være en boks eller lignende i denne sammenhæng. Held og lykke i din søgning.

Jeg brugte derfor en hel weekend på at lede højt og lavt igen, hele familiens taskebeholdning var jeg igennem, hynder blev flået fra hinanden altsammen til ingen verdens nytte….

I dag gør lillepigen rent på sit værelse(grundigt åbenbart). Pludselig kommer hun glædestrålende med mit ur, som hun har fundet mellem væggen og sovesofaen.

Så er det bare jeg siger. HYNDER hallo, BOKS ELLER LIGNENDE hallo, sovesofaen har et magasin/en boks til opbevaring af sengetøj osv…….

Jeg er omvendt…

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til Mere mellem himmel og jord…

  1. Holme siger:

    “Jeg er omvendt…”

    Mener du det helt seriøst? Svindleren opremser en lang række muligheder, som ofte er det mest sandsynlige sted at finde den slags.
    Hvis det er clairvoyance så er jeg også synsk.

  2. Pollyanna siger:

    Om jeg er seriøs? Intet kunne være mig mere fremmed end at bruge ironi……

  3. Pingback: Nu uden pung « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

