Valg

Jeg elsker valgkamp. Jeg er ikke en af dem, der bliver træt af, at høre på politikerne, jeg ser alt, jeg kan komme i nærheden af og bliver nærmest nyhedsjunkie.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Valg

  1. Lene siger:

    Hvor ville jeg ønske, at jeg havde det på samme måde, Pollyanna.

  2. conny siger:

    Hvor er jeg glad for endelig at høre en sige det samme som mig – jeg føler mig nærmest som skabs-valgnyhedsjunkie. Der er ingen i min omgangskreds, der vil være ved, at de halser efter alle valgnyhederne.
    Det er ikke sikkert, det er særligt klogt, det der bliver sagt i denne periode, men det er det, vi har at gå ud fra, når vi skal sætte krydset (og så også hvad de har gjort eller ikke gjort i de forløbne år – hvis man kan huske det).

Skriv et svar

