den havde jeg så ikke lige luret. Var sikker på Hartman var den skyldige(men var der nu ikke også noget lidt lumsk ved ham i slutningen? Hvad var det han ville fortælle Brix? Var det bare afsløringer om Mortens rengøring?) Jeg synes faktisk slutningen var god(forstået som overraskende) – sådan lidt Se7enagtig og ihvertfald en slutning jeg ikke havde taget højde for.

Som barn ville jeg jo have været kriminalkommisær eller tysk sangerinde – det var nok godt jeg ikke blev nogen af delene.

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

