Hov –

det slog mig lige – jeg har jubilæum i dag. I år er det et år siden, jeg skrev mit første indlæg på denne blog. Den gang vidste jeg ikke rigtigt, hvad jeg ville bruge en blog til, det var nok mest en overspringshandling. Måske kunne jeg bruge den til at formidle noget slægtsforskning, måske kunne jeg bruge den til at lege med lidt koder og html – men det er så ikke blevet til ret meget af nogen af delene. 

I dag ved jeg heller ikke rigtig, hvad jeg vil bruge bloggen til. Det meste af tiden henslæber den i al ubemærkethed. Det passer mig fint. Jeg har meget svært ved for megen eksponering i cyberspace og det er også derfor jeg har valgt at være fuldstændig anonym. Jeg kan sagtens stå ved det jeg skriver og du som læser må såmænd gerne få mit navn, men jeg har bare slet ikke lyst til at kunne googles og give udenforstående og måske perifære personer i f.eks. mit arbejdsliv adgang til selv disse her uskyldige skriblerier om min gøren og laden.

Så faktisk er der ikke nogen i mit virkelige liv, der kender min lille legeplads her. Tror jeg nok….

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hov –

  1. Lene siger:

    tillykke pollyanna, jeg nyder at besøge dig her 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Du skal være velkommen. Det vil du såmænd også være irl, men der er jo nok lidt langt 😉

    Det er altid dejligt at få dine søde kommentarer.

Skriv et svar

