Hverdagen truer

Det kan godt være, der er mange, der holder af hverdagen, men jeg holder nu mere af ferien…..

Om to uger er det slut med at være på nedsat tid, så går jeg på over fuld tid. Bare tanken om dette samtidig med studierne kan godt gøre mig ret så forpustet. Jeg håber, jeg holder til hverdagen.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hverdagen truer

  1. Madame siger:

    Jeg håber, du klarer både fuldtidsjob og studium ved siden af, Pollyanna, men det lyder lidt barskt.

  2. Pollyanna siger:

    Mon ikke det går. Det foregår nu på 3. år, så jeg er efterhånden vant til at køre i det høje gear – nogle gange virker det bare lidt uoverskueligt når man har været nede i fart….;)

Skriv et svar

