Gys

Det er ikke kun vintertemperaturen der kan få gyset frem hos mig i dag. I disse timer får vi måske et fingerpeg fra Iowa om, hvem der bliver USAs næste præsident. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg hepper på en af disse to kandidater:

obama.jpghillary.jpg

Hvem af dem jeg synes skal være demokraternes kandidat, er jeg ikke helt afklaret omkring. Jeg tror de begge kunne være et forfriskende pust i “the oval office”.

Det amerikanske valgsystem er en kompliceret affære, men blandt andet CNN har en god side med masser af information om valget – den bliver sikkert udbygget med tiden, det skete ihvertfald i 2004. Der bliver sikkert mange gys op til den første tirsdag efter den første mandag i november – den 4. november 2008.

Dette indlæg blev udgivet i Udland. Bogmærk permalinket.

2 svar til Gys

  1. Madame siger:

    Ja det bliver en gyser, hvem der vinder det amerikanske valg, og jeg hepper på de samme to. Men det kan da vist kun blive bedre end nu …

  2. Pollyanna siger:

    Det er vi fuldstændig enige i, Madame.

Skriv et svar

