Nu uden pung

Her til aften opdagede jeg, at min pung er forsvundet. At ting forsvinder for mig er ikke noget nyt. Mit armbåndsur var for et stykke tid siden væk i ret lang tid, men dukkede på mirakuløs vis op igen efter en konsultation hos højere magter….. Mit kørekort var engang væk i 2 år(shhh) og fordi jeg vidste det var et eller andet sted herhjemme, fik jeg ikke lavet et nyt og det dukkede da også op efter 2 år. Min mobil telefon bliver næsten væk dagligt.

Så nogen ville nok sige at min pung nok også dukker op igen, men jeg ved bare den er væk(tabt). Jeg husker tydeligt, hvornår jeg brugte den sidst og når den så ikke er i tasken, hvor jeg lagde den, må jeg jo have tabt den.

Der var kun småpenge i, så de skal være finderen vel undt, men ærlig talt gider jeg godt have mit sygesikringsbevis, kørekort og dankort osv igen. Selve pungen var en af de sidste fødselsdagsgaver min mor selv købte til mig, inden hun blev syg, så selvom den efterhånden er ret slidt, vil jeg også gerne have den igen….

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

