Hoooost

Hmm pung fundet. Den var det klassikske sted – mellem passagersædet og døren i bilen. Heldigvis 😉

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til Hoooost

  1. Fru Green siger:

    Pyyh. Det var da godt … hmmm … det nummer har jeg vist også lavet en gang. Lige præcis samme sted.

  2. Lone siger:

    🙂 Jeg fandt engang mine nøgler, som var forsvundet fra jordens overflade……. nede bag hynderne på en lænestol…… Selvfølgelig først efter alle nøglerne var genanskaffet.

    Så må jeg ofte ringe til min mobil….for at finde den 🙂

  3. Lene siger:

    Jeg kan gå helt i panik, hvis min pung forsvinder. Men jeg har efterhånden lært at være systematisk, og så øve mig i at trække vejret dybt og roligt 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Både i familien og blandt kollegaer har jeg det ry – som slet ikke har noget på sig… – at ting har det med at blive væk for mig! Jeg synes nu ikke, det er så slemt, som de andre gør det til.

Skriv et svar

