Snestorm – ikke her

easter-eggs1.jpg

Jeg kan godt blive ret træt at DMIs overreaktioner mht til vejret. Ret mange gange har de råbt ulven kommer denne vinter med det resultat, at man surrer alle de ting man har udendørs ekstra fast, står hele og halve timer før op for at komme på arbejde til tiden osv. Denne vinter har det ikke været nødvendigt her, hvor jeg bor. Måske er DMI bange for ikke at have advaret, hvis der skulle ske det, der skete i december 1999.

 Lige nu skinner solen udenfor og der er helt vindstille og alt i alt et dejligt påskevejr, der i  den grad lokker med havearbejde. Jeg må dog melde pas. Influenzaen sidder stadig i kroppen og jeg har masser af arbejde der blev sat på stand-by da feberen rasede.

I stedet for vil jeg nyde påskeæggene som jeg havde held til at få fingre i, selvom jeg var ret sent ude.

easter-eggs2.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

