Så kom sneen

men desværre har der ikke rigtig været mulighed for at nyde det friske vejr for mig. Påsken er stort set henslæbt bag skrivebordet, det har slet ikke rykket så meget som det skulle, da bunkerne har været dræbende at nå igennem.

Vi oplever i øjeblikket alvorlig sygdom i den udvidede familie som er tæt på følelsesmæssigt og ofte ender tankerne helt andre steder end der, hvor de egentlig skulle være.

Øget arbejdspres og influenzaen, det har taget mig lang tid at komme over, har fået mig til at tage en beslutning ang. den sidste opgave og eksamen i mit videreuddannelsesforløb. Jeg har simplthen besluttet, at jeg ikke skriver opgave og går op her i foråret. Hvis det er muligt, vil jeg simpelthen gå til reeksamen efter sommerferien, så kan jeg læse og skrive i sommerferien. Jeg håber det er muligt at fikse det på den måde, da det er fuldstændig utopisk at læse 1500 sider og skrive en 25 siders opgave inden slutningen af maj samtidig med at tiden der kommer er en af årets mest hektiske perioder på jobbet. Så sådan må det være. Jeg venter med spænding på meldinger om, hvorvidt det kan lade sig gøre og krydser fingre.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til Så kom sneen

  1. Fru Green siger:

    Pøj, pøj. Det lyder som en fornuftig beslutning. Håber det vil lykkes.

  2. Lene siger:

    jeg krydser også fingre, for det andet lyder som alt for meget på en gang.

  3. Pingback: Goddag goddag « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

