X-factor og mødre og sønner

Nu har jeg – vel stort set som resten af Danmarks befolkning – fulgt med i X-factor(med lidt zapperi ind imellem må jeg indrømme) de sidste mange fredage. Det må være alderen, der trykker for da Martin sang som vinder af X-factor og gav sin mor buketten, da fik jeg noget af en klump i halsen.

Nu har jeg ingen sønner(og må tilstå jeg aldrig har savnet det)men jeg tror faktisk, at man som mor til sønner får en masse beundring, man ikke kommer helt så nemt til som mor til døtre.

Jeg er da ikke i tvivl om, at mine døtre elsker mig men jeg føler aldrig den der uforbeholdne følelse af, at mor er den bedste i verden.

Er min oplevelse speciel eller hvad oplever du?

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til X-factor og mødre og sønner

  1. Lene siger:

    Jeg tror den kommer senere, Pollyanna, når de er over deres teenagetid 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Jeg tror også, det er en naturlig del af den løsrivelsesproces ,de er i gang med. Måske kommer det, men jeg tror nu også mødre og døtre har et andet forhold en mødre og sønner.
    Men det må du jo vide, du har jo en af hver 🙂

Skriv et svar

