Den er rød

Her i huset har vi meget forskellige forhold til biler. Manden i mit liv elsker biler. Han har ejet utallige og elsker at kigge, beføle, købe og sælge biler – ja kunne man spise en bil tror jeg han gjorde det!

Biler siger mig bare intet! Giv mig fire hjul og et rat, transporter mig fra A til B og så er jeg glad. Derfor blev jeg svar skyldig i dag på arbejdet, da jeg blev spurgt om, hvilken bil vi havde lejet til vores road trip. Meeeeen noget havde jeg set og hørt og jeg kunne derfor svare:

“Den er rød!”

Nu er jeg blevet belært. Det er en Dodge Grand Caravan, der skal være vores “faste” base i USA.

 

Dette indlæg blev udgivet i Ferie, Udland. Bogmærk permalinket.

3 svar til Den er rød

  1. anne siger:

    Hej Pollyanna

    Jeg læste lige din kommentar omkring visum i USA ovre på Newyorkerbyhearts blog, og jeg kan berolige dig med at I ikke behøver visum. Jeg bor i Californien, og har derfor tit venner og familie der flyver herover, og det foregår sådan at man får to dokumenter udleveret i flyveren, som man så skal udfylde. Alle skal udfylde en grøn (en hvid hvis man har visum) med oplysninger om rejse og ophold, og så skal der udfyldes én told-seddel pr familie. Det er ikke giftigt, og man har jo flyveturen til det. Det skal bare helst være udfyldt og udfyldt rigtigt inden man lander, for ellers bliver integrationsmyndighederne mopsede..

    Håber I får en rigig dejlig tur – her er jo skønt:-) Men skriv endelig hvis I har nogle spørgsmål..

    Mvh Anne

  2. Suzy Q siger:

    Tak for din kommentar – nu har jeg opdaget din blog 🙂 glæder mig til at følge med.

  3. Pollyanna siger:

    Hej Anne
    Det var pænt af dig at skrive det – tak for info. Californien er dejlig og jeg glæder mig meget til gensynet.

    Suzy Q – selv tak 😉

Skriv et svar

