IQ= – 100

Inden afgang til jobbet skulle jeg bruge Internettet herhjemme, men kunne til stor fortrydelse ikke komme på, så jeg måtte koble mig på det stationære Internet med den bærbare. Vel hjemme igen er det stadig umuligt at komme på fra den bærbare og mens jeg klager min nød til manden i mit liv, slår det mig pludselig, at der er en knap på den bærbare, hvor man kan slå Internetforbindelsen til og fra. Hmm ganske rigtigt….hvorefter manden min spørger:
“Sig mig engang – har du en IQ på minus?”

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til IQ= – 100

  1. lene siger:

    næh du har bare for meget om ørerne 🙂
    godt du kom i tanke om det

  2. Lone siger:

    Det nummer har jeg også præsteret 😀

    Minus på IQ har du næppe 🙂 Du fandt jo selv fejlen.

  3. Pollyanna siger:

    Jeg satser på, jeg sniger mig over minus… 😉

Skriv et svar

