Udfordret – på den gode måde

Jeg har kopieret Lenes udfordring – så here it goes:

1. Hvad lavede du for 10 år siden?
Jeg var mor til to småpiger på 6 og 3 år. Vi havde lige købt hus et par måneder forinden. Min mor var forholdsvis nydiagnosticeret med en alvorlig sygdom.

I maj var jeg lige kommet hjem fra en arbejdsrelateret rejse til Sicilien, det var dejligt at være hjemme igen. Faktisk mindes jeg den rejse hvert forår, når Danmark står saftig grøn og nyudsprungen, fordi jeg husker det som første gang, jeg rigtig begyndte at se, hvor smukt et land Danmark er. Der var en stor kontrast mellem Sicilien, hvor varmen allerede i maj havde afsvedet meget af det grønne og Danmark, som stod i sin frodigste pragt.

2. Hvilke 5 ting er på to-do-listen i dag?
Læse fagligt, læse fagligt, læse fagligt, læse fagligt og så skal jeg bare til fitness….

3. Disse snacks kan jeg godt lide:
You name it and I eat it – desværre…

4. Ting jeg gerne ville gøre, hvis jeg var milliardær:
Gå ned i tid! Svælge i luksus og rejse verden tynd.

5. Steder jeg har boet:
Vestjylland, København, Israel, Usa, Norge

Dette indlæg blev udgivet i Meme, Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Udfordret – på den gode måde

  1. lene siger:

    ja den med snacks kunne også stå hos mig, og du har da været vidt omkring 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Åh jo såmænd, men meget af det er længe siden…men nu skal vi heldigvis snart ud på eventyr.

Skriv et svar

