Shop amok

Med en dollarkurs, der er historisk lav og lavkonjunktur, så butikkerne må friste med ‘sales’ og ‘special offers’ var der basis for at gå shop amok i USA! Nu er det sådan, at jeg dybest set hader at shoppe, det gør mine døtre dog ikke, så der var basis for at bruge noget tid i diverse outlets og malls. Jeg tror, at pigerne føler, de fik shoppet igennem – faktisk så meget at storepigen på et tidspunkt ikke orkede mere!

Jeg købte mest bøger f.eks. The Memory Keeper’s Daughter, Elizabeth Georges seneste krimi og en gammel jeg ikke har fået læst, Rebecca Walkers selvbiografi, Black, White and Jewish: Autobiography of a Shifting Self. Hendes mor er berømmede Alice Walker, som bare skriver formidabelt, så jeg glæder mig til at læse datteren. Alt i alt er det ikke læsestof jeg mangler nu – det er bare at gå igang.

Hvis jeg går død i mine egne bøger, kan jeg måske låne Storepigens nyerhvervelser, hun fik nemlig fingre i alle Sophie Kinsellas bøger. Mor var den glade giver i overstadig glæde over at barnet er begyndt at læse engelske bøger – frivilligt!

Dette indlæg blev udgivet i Bøger, Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

