Noget om koilibrier

Nå men på vores ferie så vi også en kolibri… Det var rimeligt syret, de er bare små, nærmest på størrelse med et stort insekt og så kan de altså bare baske med vingerne så det gør noget. Af en eller anden grund kom det meget bag på mig, at der findes kolibrier i USA, så vel hjemme laver jeg lidt research og følgende samtale udspiller sig:
Hun: “Nu har jeg checket op på det der med kolibrier og de findes i USA!”
Han “Ja, jeg regnede sgu heller ikke med, den var der på ferie!”

Dette indlæg blev udgivet i Ja - jeg spør bare. Bogmærk permalinket.

Et svar til Noget om koilibrier

  1. Lene siger:

    🙂 men det var da rart at få det sat på plads

Skriv et svar

