Teenagelogik

Pollyanna: “Jeg skal altså til et møde i morgen tidlig!”
Storepigen: ” Ja!!! Og hvad er din point(point udtalt på engelsk….)”
Pollyanna: “Ja altså, hvis I vil fejre mig i morgen tidlig, så skal I altså tidligt op….”
Storepigen: ” Og hvad tror du selv?”

Tror bare jeg tager rundstykker med til møde og krydser fingre for en sang….

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Moi. Bogmærk permalinket.

7 svar til Teenagelogik

  1. Lene siger:

    i dag er det pollyannas fødselsdag, hurra, hurra ,hurrah

    Hjertelig tillykke, jeg håber, du er blevet fejret alligevel 🙂

  2. Lone siger:

    Tillykke med fødselsdagen.

    Prøv lige at gentage det nummer når datteren har fødselsdag. Med risiko for at blive fyret som mor 😀

  3. Pollyanna siger:

    Lene – Tak, tak – så fik jeg sangen 🙂

    Lone – Det tør jeg da ikke, tænk hvis jeg blev fyret… 😉

    Til almindelig beroligelse kan jeg fortælle, jeg er blevet fejret herhjemme og på jobbet og på alle måder, så jeg er svært glad og tilfreds og på lørdag får jeg venindegæster – så livet er godt! 🙂

  4. Madame siger:

    Tillykke Pollyanna! Jeg kan se, at de andre påstår, du har fødselsdag 🙂

  5. Pollyanna siger:

    Tak, tak – ja man skulle tro de havde adgang til min dåbsattest 🙂

  6. Havehyrden siger:

    Ja de teenagere er altid gode for en fantastisk kommentar. Men tillykke herfra.

Skriv et svar

