I take the fifth

Jeg tager INTET ansvar for den silende regn, der i øjeblikket falder i det sydlige Jylland. Mata Hari og Emil Nolde kan måske ikke holdes ansvarlige, men jeg mener absolut, vejret så må skyldes nogle af dagens andre fødselarer.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til I take the fifth

  1. Fru Green siger:

    Tillykke med dagen … og regn behøver ikke være af det dårlige … ellers må det bestemt være de andres skyld.

  2. Pollyanna siger:

    Tak, fru Green, nej det har du helt ret i, regn er jo også livgivende og egentlig elsker jeg det dramatiske ved et skybrud.

  3. Marianne siger:

    Et forsinket tillykke her fra ønskeøen 🙂 Håber du fik rundstykker alligevel

  4. Pollyanna siger:

    Jo tak 🙂 Rundstykkerne havde jeg selv med, men jeg fik så meget anden dejlig opmærksomhed, at det var helt overvældende.

Skriv et svar

