Overraskelser


Sommeren er forbi nu
& den nærmest fløj afsted
tomhændet står du tilbage & ka’ slet ikke følge med

C.V. Jørgensens tekst fra min ungdom passer meget godt til den følelse, jeg sidder med lige nu. Godt nok nægter jeg at tilslutte mig et hylekor om at sommeren er ovre for i år – jeg håber sandelig august bringer flere sommerdage. Men sommerferien er uigenkaldeligt forbi for i år og arbejdet er startet med noget der ligner 150 km/t….

Dog står jeg ikke tomhændet tilbage – der ventede nemlig en sød – og meget uventet – overraskelse, da jeg kom på job. Jeg var åbenbart ikke den eneste, der syntes det var et ok punktum! Nogle gange synes jeg, der er så utrolig lidt anerkendelse i mit job, så sådan noget luner mere end jeg tror giverne aner. Derfor er jeg klar igen i år til at gøre en forskel, så jeg er den der er løbet.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

