The bright side of life

Den anden dag var jeg ved at skrive et rigtigt træt og lidt surt indlæg, fordi jeg bare synes arbejdet trækker tænder ud i øjeblikket og at jeg er træt, træt, træt til benet. Jeg undlod og i dag vil jeg i stedet se på det positive og glædes over

  • at weekenden ligesom mange af de kommende weekender i september byder på besøg fra hovedstaden og familie og venners selskab.
  • at mine børn begge gik glade i skole i morges.
  • at ham jeg elsker også elsker mig – endda på 23. år.
  • at der er udsigt til en weekend med godt vejr og dejlige oplevelser.
  • at jeg kan arbejde hjemme i dag.
  • at jeg, selvom jeg har travlt på arbejde, hænger på endnu.
  • at jeg har strakt hånden ud til en lille, vildfaren og strandet sjæl og at den blev grebet.
  • at jeg er mig lige her.

God weekend!

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til The bright side of life

  1. Lene siger:

    og sikke et dejligt indlæg 🙂 også god weekend til dig.

Skriv et svar

