Det sorte hul

Vi er ikke blevet opslugt af det sorte hul, men livet farer lidt hurtigt afsted pt. Jeg gør mit bedste for at hænge på, selvom det nogle gange føles som om, jeg er faretruende tæt på at dumpe af i et af de sving jeg farer igennem. Denne weekend er – næsten -helliget hjemmelivet, det lykkedes ikke helt at holde den fri af pligter. Lige nu har jeg dog bestemt, at jeg har fortjent lidt forkælelse, så jeg tager en tur i biffen – kl. 4 om eftermiddagen og alene. Den første film i Biografklub Danmark kalder. Hyg dig – det vil jeg gøre!

Dette indlæg blev udgivet i Film, Moi. Bogmærk permalinket.

4 svar til Det sorte hul

  1. Fru Green siger:

    Jeg vil prøve at få så meget hygge ud af specialet som jeg kan, men jeg håber du får hygget dig og overstår weekendens pligter hurtigt, så du kan slappe helt af.

  2. Lene siger:

    Jeg skal arbejde, men jeg håber du får tid til hygge, vi skal lades op en gang imellem, ellers står vi af som en mobil 🙂

  3. Marianne siger:

    Det lyder som en rigtig god ting, at gøre noget for sig selv 🙂

  4. Pollyanna siger:

    Opladning skal der til engang imellem – nogle gange er det bare som om omgivelserne ikke helt mener det samme!

Skriv et svar

