Svitset hjerne

Min hjerne føles som om den har været nedsænket i en omgang friture, min krop er mørbanket, jeg er træt og uoplagt.

Nu er der bestilt tid hos lægen! Det kan simpelthen ikke passe, at en ellers sund og rask 45 årig føler sig så mast og faktisk kun overkommer at passe sit arbejde, mens familien stort set går for lud og koldt vand.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

2 svar til Svitset hjerne

  1. Marianne siger:

    Jeg håber at der bliver fundet en løsning på din træthed

  2. Pollyanna siger:

    Ja det er godt nok træls – men jeg tror nu nok jeg kender svaret…for meget om ørerne.

Skriv et svar

