Opklaring

Det er imponerende, hvad en hjemmearbejdsdag kan gøre ved stress niveauet….det giver jo stof til eftertanke.

Weekendens gæster(her i huset har vi enten haft gæster eller været i byen hver eneste weekend siden starten af august!!!) er sendt i Legoland med farmand og Lillepigen. Jeg frister livet ved skrivebordet og bunkerne, men det er nu ok, så længe der er skred i bunkerne. Næste weekend er også optaget af selskabelighed, men så er det efterårsferie og jeg har med vilje ikke lagt nogen planer – det tror jeg ender med at være et klogt træk.. 😉

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til Opklaring

  1. Fru Green siger:

    Det lyder sådan.
    Hold fast i det. 🙂

  2. Lene siger:

    Det tror jeg også pollyanna, pas på dig selv. her findes også en svitset hjerne i stadie 1, så sagde også fra i denne weekend.

  3. Pollyanna siger:

    Jeg prøver at holde fast – om det så bliver med tænderne i bordkanten må vise sig….;-)

Skriv et svar

