Nye tider

Der var engang, hvor det at holde børnefødselsdag betød mudrede støvler og gummisko i bryggerset, det er lidt andet fodtøj i dag.

 

Drikkevarerne er også blevet lidt anderledes, men der skal stadig pustes lys ud.

Nu er den næsten 17 årige sendt til gymnasiefest, lillepigen frister tilværelsen hos en veninde, så farmand og jeg vil give os selv lidt kærestetid og suse i biffen, det gør vi alt for sjældent sammen og jeg kan mærke jeg trænger.

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn. Bogmærk permalinket.

2 svar til Nye tider

  1. Fru Green siger:

    Sjovt som tiderne og moden skifter. Da jeg var 17 havde sko-parken ikke set sådan ud. Så høje hæle gik man ikke i. Det ville have været gammeldags.

    Tillykke med “barnet”.

  2. Pollyanna siger:

    Hæ hæ Fru Green – jeg kan love dig mine teenage sko også var noget mere fodformede – det er de i øvrigt stadigvæk, jeg ville brække både arme og ben på sådan nogle stylter. 🙂

Skriv et svar

